For English, please use Google Translate (in the right corner of this page).
In de loop van 2021 start uw SGE apotheek met het versturen van uw
factuur per e-mail. De factuur die u nu per post verkrijgt zult u dan niet meer ontvangen. Door de digitale factuur heeft u altijd inzicht in uw facturen. Daarbij is het ontvangen van digitale facturen veilig en ook nog eens beter voor het milieu!
Hoe werkt het?
- Wij versturen uw factuur per e-mail.
- U ontvangt een beveiligd bericht. Door op ‘Bericht lezen’ te klikken opent uw browser een webpagina en ontvangt u een toegangscode op uw mobiel.
- Voer de toegangscode in die via sms naar uw mobiel is verzonden.
- U kunt de factuur nu openen.
Controleer uw gegevens
Het is belangrijk dat we beschikken over uw
e-mailadres en
mobiel telefoonnummer, zodat we uw factuur via een veilige e-mail kunnen versturen. Controleer daarom of de bij ons bekende gegevens nog correct zijn. Binnenkort ontvangt u hierover een brief met extra informatie. Lever deze brief ingevuld bij uw apotheek in. Of verstuur deze via mail naar:
CAA@sge.nl of per post naar onderstaand adres:
SGE
t.a.v. afdeling CAA
Postbus 8736
5605 LS Eindhoven
Voor vragen over digitaal factureren kunt u contact opnemen met de afdeling Centrale Administratie Apotheken op telefoonnummer
040-7116075 of via mail:
CAA@sge.nl.