Over SGE Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Aandacht: Het recept van de moderne apotheek!
Aandacht: Het recept van de moderne apotheek!
Geplaatst: 15 december 2017

In het stadsmagazine In Eindhoven van december leest u een artikel over het SGE Medipunt. "Ons streven is om mensen na een bezoek met zelfvertrouwen naar buiten te laten lopen. Er zijn zoveel vragen die men in een bomvolle apotheek niet durft te stellen, gewoonweg omdat daar letterlijk en figuurlijk de ruimte niet voor is."

Langer thuis wonen
Langer thuis wonen
Geplaatst: 14 december 2017

Het Eindhovens Dagblad (ED) in gesprek met Dien (86) en Aart (85) van Amerongen en SGE praktijkondersteuner mevrouw Bannink. Door ketenzorg kunnen zij langer thuis blijven wonen.

SGE in gesprek met VGZ
Geplaatst: 14 december 2017

Misschien heeft u in het Eindhovens Dagblad (ED) gelezen dat SGE nog geen contract heeft kunnen sluiten met VGZ voor de zorg voor patiënten met een chronische aandoening zoals diabetes of een verhoogd risico op een hart- en vaatziekte. SGE is sinds begin zomer in onderhandeling met VGZ en we denken er op zeer korte termijn uit te komen. Zodra we meer informatie hebben over de afspraken tussen SGE en VGZ, zullen we u direct op de hoogte brengen.