Over SGE Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Nieuws van de Cliëntenraad
Nieuws van de Cliëntenraad
Geplaatst: 6 februari 2023

Wij hebben als nieuw samengestelde cliëntenraad van Stroomz onze eerste reguliere vergadering gehad. Voor een deel van ons, de leden van voorheen de cliëntenraad van SGE met een nieuwe bestuurder, voor de leden van voorheen de PAR van DOH een oude bekende.

Zet u ook een stap naar gezonder leven?
Zet u ook een stap naar gezonder leven?
Geplaatst: 26 januari 2023

We willen allemaal plezierig en gelukkig ouder worden. Een gezond leven helpt daarbij. Voor iedereen betekent een gezond en prettig leven wat anders. We hebben allemaal onze eigen uitdagingen en wensen. Welke stap zet u naar een gezonder leven? Om u daarbij te helpen is de site www.destapnaargezonder.nl gelanceerd.

Overleven na overlijden – 6 daagse voor weduw-ouders
Overleven na overlijden – 6 daagse voor weduw-ouders
Geplaatst: 12 januari 2023

Uw partner is overleden, u blijft achter met uw kind(eren). Hoe weeft u dit verlies in uw leven? En hoe doen uw kinderen dat? Hoe veranderen de dynamieken in het gezin? In duizenden contexten van het dagelijks leven is uw verlies voelbaar en zoekt u een nieuwe weg.